| Ortaköy İlköğretim Okulu Tufanbeyli Adana - Adana Tufanbeyli Ortakoy İlköğretim Okulu Ortaköy İlköğretim Okulu Tufanbeyli Adana - Adana Tufanbeyli Ortakoy İlköğretim Okulu MİSYONUMUZ Türk Milli Eğitimi Temel Kanununda ifade edilen; Türk Milli Eğitiminin genel amaçları, Temel İlkeleri ve Atatürk İlke ve İnkılapları doğrultusunda, bireyler yetiştirmek görevimizdir. Amacımız; geçmişten geleceğe köprü kurarak ve geleceği bu günden yaşayarak değişim, gelişim ve yeniliklere açık, teknolojiyi yakından takip ederek, çevre şartları ve veli beklentileri göz önünde bulundurularak, okullarımıza ve tabii ki öğrencilerimize bilimsel düşünme ve proje geliştirme felsefesi kazandırarak, iyi bir üst okula hazırlamak ve evrensel değerler doğrultusunda eğitim öğretim ortamları oluşturarak bireyler yetiştirmektir. VİZYONUMUZ Geçmişten geleceğe köprü kurarak ve geleceği bugünden yaşayarak, Atatürkçü Düşünce Sisteminde ifadesini bulan Temel İlkeleri (Cumhuriyetçilik, Milliyetçilik, Halkçılık, Devletçilik, İnkılapçılık ve Laiklik) özde benimsemiş ve Türk Milli Eğitimi Temel Kanunu doğrultusunda birey yetiştirmeyi kendine ilke edinmiş bir kurum olarak, kaliteyi arttıran örnek ve eğitim lideri olmak ana hedefimizdir. Ortakoy İlköğretim Okulu Adana Tufanbeyli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bir okuldur. Okulun web sitesinden veya aşağıda verilen telefon numarasından; Ortakoy İlköğretim Okulu öğretmenleri, idari personel, okulun imkanları, Ortakoy İlköğretim Okulu resimleri (fotoğrafları), okuldaki öğretmen sayısı, öğrenci sayısı, Ortakoy İlköğretim Okulu öğrencilerinin futbol, basketbol, voleybol v.s. spor dallarındaki başarıları, Ortakoy İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından yapılan tiyatro, müzik ve resim gibi kültürel faaliyetler ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz. Bağlı olduğu kurum: Milli Eğitim Bakanlığı Bulunduğu Yer: ADANA / TUFANBEYLİ Adı: ORTAKOY İLKÖĞRETİM OKULU Adresi: Ortaköy Köyü Tufanbeyli - Adana Telefon Numarası: 505 3490312 Faks Numarası: Bilgi Yok E-mail Adresi: 473869@meb.k12.tr Web Adresi: Kaynak : webrehberi |