Tekil Mesaj gösterimi
Alt 27.07.14, 02:08   #1 (permalink)
Kullanıcı Profili
Kartal
Moderator
 
Kartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kullanıcı Bilgileri
Üyelik tarihi: Feb 2008
Nerden: Ankara
Mesajlar: 9.456
Konular: 7187
Puan Grafiği
Rep Puanı:10540
Rep Gücü:131
RD:Kartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond reputeKartal has a reputation beyond repute
Teşekkür

Ettiği Teşekkür: 2.018
642 Mesajına 953 Kere Teşekkür Edlidi
:
Arrow Avea Çağrı Yönlendirme - Avea Çağrı Yönlendirme İptali

Avea Çağrı Yönlendirme - Avea Çağrı Yönlendirme İptali

Çağrı Yönlendirme servisi sayesinde, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya yönlendirebilirsiniz.

Çağrı Yönlendirmeyi Devreye Sokma / Devreden Çıkarma

Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli.

0XXX YYY YY YY, çağrıyı yönlendirmek istediğiniz sabit hat ya da cep telefonu numarasını (alan kodu ile birlikte) temsil etmektedir.

1. Her durumda: Çağrılar, abonenin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.

Devreye sokma____ * * 2 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma__ # # 2 1 # Gönder
Durum kontrolü ____* # 2 1 # Gönder

2. Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir.

Devreye sokma * * 6 7 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma # # 6 7 # Gönder
Durum kontrolü * # 6 7 # Gönder

3. Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Abone cevap vermediğinde, çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir. Çağrıları diğer bir numaraya yönlendirmeden önce ağın aboneye tanıdığı süre, 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede abone telefonuna cevap verebilir, vermemesi halinde çağrı yönlendirme devreye girer.

Devreye sokma * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma # # 6 1 # Gönder
Durum kontrolü * # 6 1 # Gönder
Çağrı yönlendirme süresi ayarı * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY * *
Belirlenen Süre (saniye sayısı)
# Gönder

4. Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.

Devreye sokma____ * * 6 2 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma__ # # 6 2 # Gönder
Durum kontrolü____ * # 6 2 # Gönder
--------------Tualimforum İmzam--------------
Kartal
Kartal isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla